Philippe Suchard rozpoczął produkcję czekolady w swoim rodzinnym mieście Serrieres w pobliżu Neuenburgu.

Narodziny czekolady Milka: 19 marca nazwa „Milka” została zarejestrowana jako znak towarowy. „Milka” to kombinacja słów mleko i kakao (niem. Milch i Kakao). W 1901 roku po raz pierwszy tabliczka czekolady Milka została owinięta w słynny fioletowy papier.

Popularność czekolady Milka rośnie coraz bardziej. W 1913 roku w fabryce w Lörrach wyprodukowano 18 razy więcej czekolady niż w 1880 roku.

Logo Milka jest teraz większe i ma złote barwy

Opakowanie Milka znowu się zmienia: logo jest teraz białe, a tło fioletowe.

LOGO MILKA STAJE SIĘ ZAREJESTROWANYM ZNAKIEM TOWAROWYM.

OFICJALNIE FIOLETOWA
Fiolet staje się oficjalnym kolorem marki.
W 1972 roku agencja Young & Rubicam stworzyła krowę Milka, a w 1973 roku stała się ona główną postacią reklamową marki MILKA.

FIOLETOWA KROWA DEBIUTUJE W TELEWIZJI.
Napis Milka, fioletowa krowa oraz alpejski krajobraz stają się dominującymi elementami opakowania.

CZEKOLADY MILKA ZOSTAŁY WPROWADZONE NA RYNEK POLSKI PRZEZ FIRMĘ KRAFT FOODS POLSKA. Wcześniej produkty Milka były dostępne wyłącznie w sieci sklepów PEWEX.

MILKA ŚWIĘTUJE 100. URODZINY!
Milka jest teraz dostępna w przyjaznym dla środowiska opakowaniu typu flowpack, które zastępuje folię aluminiową.

Wprowadzono nowe hasło reklamowe: Śmiało, bądźmy delikatni.
MILKA ŚWIĘTUJE 111 LAT DELIKATNOŚCI!

Milka „Delikatność w sercu” – nowy slogan marki pokazuje, że w każdym jest coś „delikatnego”, tak jak w delikatnej mlecznej czekoladzie Milka Alpine Milk.
Napis Milka nabiera nowoczesnego wyglądu

Tabliczki czekolady Milka są teraz dostępne w matowym opakowaniu. Nowe opakowanie czekolady sprawia, że różnorodność produktów Milka jest bardziej widoczna. Odwrotna strona ze składnikami i wartościami odżywczymi w większym formacie przekazuje konsumentom obszerne informacje o produktach.

MILKA SPONSOREM KADRY NARODOWEJ SKOCZKÓW NARCIARSKICH.

Milka pozyskuje 100% kakao, którego potrzebuje do swojej czekolady, zgodnie z programem zrównoważonego rozwoju Mondelēz International, Cocoa Life.